سوالات متداول
شرایط استفاده از خدمات هوشمند «سلامتید»
سایت و نرمافزارهای «پلتفرم سلامتید» که توسط تیم سلامتید طراحی گردیده، تحت شرایط زیر؛ سرویس هوشمند فروش محصولات متنوع تجهیزات پزشکی را ارائه مینماید؛ لذا این شرایط بهعنوان یک قرارداد الزامآور بر روابط بین کاربران و شرکت حاکم خواهد بود. بر این اساس، ضروری است پیش از استفاده از خدمات سلامتید، این شروط را بهدقت مطالعه فرمایید. استفاده از خدمات مذکور بهمنزلهی قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بی اساس مینماید.
تعاریف
واژگان و اصطلاحاتی که در شرایط استفاده حاضر مورد استفاده قرار گرفتهاند، دارای معانی به شرح ذیل میباشند:
الف) شرکت: سلامتید بهعنوان مالک اپلیکیشن/سایت سلامتید که بهعنوان واسط میان کاربر مشتری و کاربر تأمین کننده می باشد و فرآورده ها, محصولات و خدمات کاربر تأمین کننده را برای کاربران مشتری نمایش داده و در بستر آنلاین خود به فروش می رساند.
ب) نرم افزار/ اپلیکیشن: عبارت است از اپلیکیشن «سلامتید» در دو نسخه کاربران مشتری و کاربران متخصص، جهت استفاده در کلیه گوشیهای هوشمند با سیستم عامل اندروید , iOS و .... که ارائه خدمات هوشمند فروش تجهیزات پزشکی در بستر آن امکانپذیر است. کلیه حقوق مادی و معنوی این اپلیکیشن متعلق به شرکت میباشد.
پ) سامانه «سلامتید»: عبارت است از مجموع امکانات نرمافزاری «سلامتید» که از طریق نیروی انسانی نسبت به ارائه خدمات از مرحله ثبت نام کاربران تا انجام پشتیبانی میپردازد.
ت) کاربر مشتری/ خریدار: مشتری استفاده از سرویس هوشمند «سلامتید» که با ثبت نام در سامانه فوق الذکر نسبت به ثبت ارسال درخواست در خصوص یکی از محصولات ارائه شده در اپلیکیشن اقدام می کند.
ث) کاربر تأمین کننده/ فروشنده: تولید کننده یا عرضه کننده حقیقی یا حقوقی صاحب صلاحیت و دارای پروانه معتبر قانونی برای فعالیت در یکی از زمینه های تولیدی و یا خدماتی که با ثبت نام در سامانه «سلامتید» به ارائه فرآورده ها و محصولات در زمینه تخصصی خود به کاربران مشتری و مشتریان می پردازد.
ج) خدمات: خدمات «سلامتید» شامل ارائه محصولات , خدمات و فرآورده های کاربران تأمین کننده جهت فروش در بستر آنلاین خود به کاربران مشتری است.
چ) حساب کاربری: عبارت است از حسابی که کاربران جهت استفاده از خدمات «سلامتید» با وارد نمودن اطلاعات مورد نظر در سامانه، ایجاد مینمایند و از طریق آن از خدمات بهرهمند میگردند.
د) کیف پول: اعتبار مجازی کاربران در بستر سلامتید است که کلیه نقل و انتقالات مالی آنان با درمان ایران در این کیف مجازی اعمال می شود.
ایجاد حساب کاربری و شرایط آن
برای عضویت در «سلامتید» و استفاده از تمامی خدمات آن، لازم است کاربر مشتری اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در اپلیکیشن «سلامتید» نماید. برای ایجاد حساب کاربری شرایط زیر الزامی است:
- داشتن ۱۸ سال تمام شمسی
- تکمیل فرم مشخصات از قبیل نام، نام خانوادگی و شمارهی تلفن همراه
- تبصره – درصورت درخواست تجهیزات تخصصی و نیاز به فاکتور رسمی شماره ملی
- در خصوص اشخاص حقوقی، نمایندهی شرکت اقدام به وارد نمودن مشخصات شرکت در پنل سازمانی مینماید و اطلاعات ثبتی شرکت از قبیل نام کامل شرکت، شمارهی ثبت و شناسهی ملی شرکت در ادارهی ثبت شرکتها، شماره تلفن ثابت، لوگو و نیز مشخصات خود را اعلام مینماید.
هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری در «سلامتید» است.
کاربر مشتری مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری را میپذیرد و متعهد میشود که در صورت تغییر در هر بخش از این اطلاعات، حساب کاربری خود را بهروز نماید. وارد کردن اطلاعات نادرست و غیردقیق ممکن است منجر به محرومیت کاربر مشتری از خدمات «سلامتید» شود و وی نمیتواند به این موضوع معترض گردد.
هر کاربر مشتری با ثبتنام در «سلامتید» و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام پیامهای صادره ازحساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل دادهی پیامهای ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط مینماید.
در صورت عدم همکاری کاربر مشتری و ارائه نکردن اطلاعات مربوط (در شرایط خاص که ممکن است احراز هویت کاربر مشتری از جانب شرکت ضروری تشخیص داده شود)شرکت حق انسداد حساب کاربری وی را خواهد داشت.
در صورت ورود هرگونه اطلاعات جعلی از سوی کاربران در حساب های کاربری، شرکت حق انسداد حساب مزبور را داشته و هیچ تعهدی مبنی بر برگشت وجه کیف پول کاربر را نخواهد داشت.
هزینه استفاده از خدمات و نحوهی پرداخت آن
استفاده از خدمات سلامتید برای کاربران مشتری رایگان است.
کاربر مشتری با ثبت سفارش خود یکی از محصولات و فرآورده های موجود در بستر آنلاین را ثبت سفارش کرده و مبلغ مورد نظر (که مجموع مبلغ کالا، مالیات و هزینه ارسال بر اساس نشانی قید شده توسط مشتری در سامانه است) را از طریق درگاههای آنلاین متصل به بستر سلامتید می پردازد. پس از این مرحله فرایند پردازش کالا آغاز می شود که بر اساس آن سفارش مشتری به اطلاع فروشنده می رسد و فروشنده نسبت به ارسال کالا برای خریدار اقدام می کند. سلامتید ارسال کالایی که مشتری هزینه های آنرا پرداخته است را برای وی تضمین می کند.
حقوق و مسئولیتهای کاربر مشتری
کاربر متعهد است که در استفاده از خدمات «سلامتید» تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کند، نرمافزار را برای اهداف قانونی بهکار گیرد و در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری نرمافزارهای «درمان ایران» و شرکت، مرتکب رفتاری نشود که اعتبار این نرم افزارها را خدشهدار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز آسیب بدنی، جانی یا مالی به اشخاص گردد، بهعهدهی کاربر است و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار دیگر اشخاص–اعم از حقیقی و حقوقی و بهویژه افراد زیر ۱۸ سال–قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. در صورت تخلف، مسئولیت تمام اقدامات انجام شده از سوی این اشخاص، بهعهدهی صاحب حساب کاربری خواهد بود.
مسئولیت تمامی فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری انجام میشود، مطلقاً بهعهدهی شخص کاربر است، در نتیجه ضروری است که کاربر در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود، از جمله نام کاربری و کد تایید، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد و از این طریق مانع استفادهی دیگران از آن گردد. همچنین ضروری است که کاربر در صورت ظن به دسترسی ثالث به حساب کاربری در اسرع وقت شرکت را مطلع کند.
کاربر اقرار مینماید که با افتتاح حساب کاربری در «سلامتید» تنها مجوز استفادهی غیرانحصاری، غیرقابلانتقال و محدود از خدمات آن را دریافت میکند و به این ترتیب مدعی مالکیت یا حقی نسبت به «درمان ایران»(اعم از کپیرایت، علامت تجاری و سایر حقوق معنوی آن) نیست، در غیر موارد مصرح در این قرارداد اجازهی استفاده از نام و علامت تجاری و خدمات نرمافزارهای «سلامتید» را ندارد و در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی شرکت نسبت به نرمافزارها و ملحقات آن خواهد بود.
کاربر میپذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی سلامتید است و سلامتید میتواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون نیاز به تدارک هیچگونه دلیلی، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفادهی کاربر مشتری از خدمات «سلامتید» گردد.
کاربر متعهد است تمامی تغییرات، الحاقات و اصلاحاتی را که توسط شرکت از طریق پیامک، ایمیل یا نرمافزارهای «سلامتید» در خصوص استفاده از خدمات «سلامتید» و شرایط آن برای کاربر ارسال میگردد مطالعه نماید و در صورت موافقت آن را تأیید نماید. تأیید مزبور ممکن است در قالب یک علامت،کلمه، عدد، عبارت، نام تایپشده و امثال آن بهعمل آید که به سند ارسالی الحاق میشود و همانند امضای دستنویس دارای آثار حقوقی است و امضاکننده را به مفاد سندی که بهطریق مزبور امضا نموده است متعهد و ملتزم مینماید.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. سلامتید به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در اپلیکیشن به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. سلامتید همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سلامتید به پایان برسد، حتی پس از اقدام کاربر مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سلامتید محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
کاربر مشتری مکلف است پس از دریافت کالا یا محصول آنرا فورا بررسی کند. در صورتی که کالای سفارشی با درخواست وی تطابق نداشته نباشد، و یا شامل عیب و نقص آشکار و غیرقابل اغماض باشد و یا در مورد کالاهای فاسد شدنی تاریخ استفاده از آن منقضی شده باشد پس از تماس با پشتیبانی سلامتید و تأیید آن می تواند کالا را برگشت نماید.کالای آسیب دیده می بایست به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات، عکس و فاکتور به نشانی سلامتید ارسال شود. لازم به ذکر است عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
- کالاهای استریل صرفا تا زمانی که از استریل بودن خارج نشده باشند قابل برگشت هستند و در غیر این صورت به جهت حساسیت رعایت نکات بهداشتی امکان برگشت این دسته از کالاها وجود ندارد.
ایرادات اعلام شده توسط کاربر مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سلامتید کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط تامین کنندگان دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، سلامتید صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به کاربر مشتری مسترد می کند.
در صورتی که پس از استرداد کالا توسط کاربر مشتری مشخص شود وی از کالا استفاده کرده و بعد آن را به عنوان کالای مرجوع ارسال کند یا به هر ترتیبی قصد فریبکارانه وی احراز گردد ، علاوه بر اینکه هیچ مبلغی به وی برگشت نمی شود سلامتید حق انسداد حساب کاربری وی و ضبط موجودی کیف پول وی به میزان دو برابر قیمت کالای مذکور را خواهد داشت. کاربر مشتری حق هرگونه اعتراضی در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمود.
در صورت تحقق یکی از شرایط بند قبل برای برگشت کالا، فرصت برگشت برای مشتریانی که از تأمین کننده استان خود سفارش کالا داده اند یک روز و برای مشتریانی که از استانی به جز استان خود سفارش داده اند یک هفته می باشد. وجه پرداختی این مشتریان 72 ساعت به حساب کاربری آنان مسترد می شود.
ضروری است کاربر آدرس و کدپستی محل دریافت کالای خریداری شده را در اپلیکیشن به طور کاملا دقیق و صحیح وارد نماید. درصورتیکه آدرس اعلامشده از سوی کاربر غیردقیق باشد و محصول به خریدار نرسد سلامتید هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
در صورت تحقق موضوع بند فوق، سلامتید کلیه اطلاعات و راهنمایی های لازم در خصوص مشخصات کاربر تأمین کننده متخلف یا مقصر را جهت پیگیری قانونی در اختیار کاربر مشتری قرار خواهد داد.
درصورتیکه تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده بهصورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.
کاربر مشتری اقرار نمود که مسئولیت ثبت هرگونه اطلاعات غلط یا اشتباه در خصوص خدمت درخواستی و یا اشتباه در پرداخت (از قبیل سایت ها و درگاه های جعلی، شماره کارتی غیر از کارت اعلام شده و روش هایی غیر از روش های اعلام شده از سوی سلامتید) با وی بوده و سلامتید در خصوص عواقب این موضوع هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
کاربر مشتری می پذیرد در صورت پرداخت اضافی در وجه سلامتید، در صورتیکه پرداخت اضافی آنها برای شرکت محرز باشد، استرداد مابه التفاوت مورد نظر، صرفا از طریق اطلاع موضوع با پشتیبانی سلامتید، و با توجه به فرآیندهای اداری، آیین نامه های داخلی و روش پرداخت، ممکن است روزها به طول انجامد و طبق روش مقدور و انتخابی از سوی سلامتید می باشد. همچنین نقص یا عدم موفقیت در پرداخت های کاربر مشتری که خارج از اراده و روال جاری سلامتید می باشد، از مسئولیت سلامتید خارج می باشد.
کاربر مشتری در هر زمانی می تواند کیف پول خود در سلامتید را به میزانی که می خواهد شارژ کند. وی در هر زمان می تواند تقاضای برداشت موجودی کیف پول خود را نماید که در این صورت فرایند واریز موجودی کیف پول به حساب اعلامی کاربر آغاز می شود. این فرایند ممکن است تا 72 ساعت به طول بینجامد.
در صورت درخواست کاربر مشتری فاکتور کالاهای خریداری شده، توسط کاربر تأمین کننده به همراه خود کالا ارسال میشود. کاربران مشتری حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش، این موضوع از طریق پیامک به کاربر مشتری اطلاع رسانی شده و تیم درمان ایران تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر را ظرف 72 ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
حقوق و مسئولیتهای شرکت
«سلامتید» به ارائه مستقیم کالاها، محصولات و فرآورده ها نمی پردازد؛ بلکه تنها با ایجاد یک پل ارتباطی میان کاربران مشتری و کاربران تأمین کننده را تسهیل مینماید. بدینوصف، هر خدمتی که در قالب این برنامهی نرمافزاری صورت میگیرد یک قرارداد مستقل فیمابین کاربر مشتری و کاربر تأمین کننده است و «سلامتید» تنها زمینهی انعقاد این قرارداد را میان کاربران مشتری و کاربر تأمین کننده برای هر خدمت را مهیا میکند. از این رو، سلامتید در قبال روابط و اختلافات میان کاربران مشتری و تأمین کننده، هیچ مسئولیتی اعم از حقوقی یا کیفری ندارد؛ با این حال شرکت تمام تلاش خود را در جهت پیگیری شکایات و رفع اختلافات میان این دو دسته از کاربران انجام خواهد داد. حل نهایی اختلافات میان کاربران به طرفیت یکدیگر در مراجع قضایی خواهد بود.
سلامتید متعهد به تلاش برای ارائهی خدمات باکیفیت است و در این راه تلاش میکند با بهروزرسانی نرمافزارها متناسب با نیاز کاربران سطح خدمات ارائهشده را ارتقا بخشد.
شرکت متعهد به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده و مطلقا و تحت هیچ شرایطی به ارائه کالای غیر قانونی، ممنوعه و به طور کلی هر گونه محصول یا فرآورده ای که بر حسب قوانین جاری عرضه و فروش آن ممنوع یا شرایط ویژه ای داشته باشد، نمی پردازد.
در صورت وقوع هر گونه خسارت مالی یا بدنی در نتیجه استفاده از محصولات یا کالاهای خریداری شده از اپلیکیشن یا وبسایت، سلامتید به عنوان واسط مسئولیتی نداشته و کلیه مسئولیت مدنی، حقوقی و کیفری ناشی از عیب یا نقص کالا با تأمین کننده/ فروشنده محصول یا کالا خواهد بود. البته سلامتید تمام تلاش خود را در هر زمان جهت معرفی و عرضه کالاهای سالم و باکیفیت به کار خواهد بست.
در صورت وقوع شرایط فورس ماژور تعهدات سلامتید نسبت به کاربران تا زمان رفع این شرایط به حالت معلق می ماند. منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی میباشد که خارج از اراده اپلیکیشن بوده و بدون پیشبینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سرتاسری اینترنتو بیماریهای واگیردارو.... همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی اپلیکیشن با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز سلامتید معاف از مسئولیت ناشی از چنین وضعیتهای غیر قابل کنترلی خواهد بود.
حفاظت از دادهها و اطلاعات کاربر مشتری
کاربران مشتری اطلاعات زیر را در جهت استفاده از خدمات «سلامتید» در اختیار شرکت قرار میدهند:
- اطلاعاتی که کاربر مشتری بهصورت مستقیم در فرم مشخصات ثبتنام (نام، نام خانوادگی، شمارهی تلفن همراه، پست الکترونیک، معرف و ...) و سایر اطلاعات مذکور در ماده ۱ در اختیار شرکت قرار میدهد.
- اطلاعاتی که بهطور غیرمستقیم و در نتیجهی استفادهی کاربر مشتری از خدمات «سلامتید» در این برنامه ذخیره میشود؛ از جمله موقعیت مکانی مبدأ درخواستهای کاربر، مدت زمانی ارائه هر خدمت، هزینهی خدمت، تراکنشهای مالی صورتگرفته در حساب کاربری جهت استفاده از خدمات «سلامتید» و اطلاعات مربوط به سختافزاری که کاربر با استفاده از آن از خدمات «سلامتید» استفاده میکند (نظیر سیستمعامل آن) و نهایتاً شیوهی اتصال کاربر به اینترنت و ...
شرکت در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران مشتری اعم از حقیقی و حقوقی با رعایت اصل محرمانگی و التزام به قوانین و مقررات مربوطه، دادهها و اطلاعات دریافتی از کاربر مشتری را در موارد زیر مورد استفاده قرار داده و به شرح ذیل از آنها حفاظت به عمل میآورد:
- دادههایی که هنگام ثبت نام مستقیماً از کاربر مشتری أخذ میشود، شامل مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی)، پست الکترونیک و شماره تلفن همراه، صرفاً در جهت احراز هویت کاربر مشتری و امکان برخورداری از خدمات استفاده قرار میگیرد. شرکت متعهد میگردد دادههای مذکور را صرفا در محدوده ارائه خدمات مذکور مورد استفاده قرار دهد. در همین راستا، پس از ارسال درخواست توسط کاربر مشتری و قبول درخواست توسط کاربر تأمین کننده، دادههای مزبور در جهت شناسایی کاربر مشتری و انجام هماهنگی کاربر تأمین کننده با وی به اشتراک گزارده میشوند.
- درخصوص دادهها و اطلاعاتی که بهطور غیرمستقیم و در نتیجهی استفادهی کاربر مشتری از خدمات «درمان ایران» در این برنامه ذخیره میشود، شرکت متعهد میشود که اطلاعات ذخیرهشده را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات استفاده نماید.
- در مواردی که سایر اشخاص، حسب مورد، بخشی از فرایند ارائه خدمات را تحت نظارت شرکت عهدهدار شوند، شرکت مطابق با اصول، قوانین و مقررات صیانت از حریم خصوصی و حفاظت از دادهها نسبت به پیشبرد امور اقدام می نماید.
- شرکت متعهد میگردد، دادهها و اطلاعات کاربران مشتری را به اشخاص ثالث اعم از حقیقی و یا حقوقی با مقاصد تجاری و غیرتجاری خارج از حیطه خدمات فوقالذکر، بدون کسب رضایت صاحبان آن افشا ننماید.
- در صورتی که مقامات قضایی و یا اداری به حکم قانون، دادهها و یا اطلاعات مربوط به کاربر یا کاربران خاصی را از شرکت مطالبه نمایند، شرکت مطابق با قانون موظف به افشای آنها به مقامات صالح میباشد.
سلامتید ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین اپلیکیشن ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، سلامتید میتواند اطلاعات ثبتشده را مورد پیگرد قانونی قرار دهد. کاربران ضمن استفاده از خدمات اپلیکیشن سلامتید، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوقالذکر به سلامتید اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب مینمایند. همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده میشود که سلامتید همانند سایر اپلیکیشن ها از جمعآوری IP و کوکیها استفاده میکند، اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی سلامتید و روشهای مناسب مدیریت دادهها حداکثر تلاش را به عمل میآورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسیهای غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و سلامتید حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ میدارد
مالکیت حقوق معنوی نرم افزارهای «سلامتید»
کاربران تنها اجازهی استفادهی محدود و غیرانحصاری از خدمات آن را تحت شرایط قرارداد حاضر دارند، بدون آن که این استفاده حقی برای آنها نسبت به مالکیت نرمافزارهای «سلامتید» یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازهی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و ... را به آنها اعطا نماید.
کاربران نمیتوانند نرمافزارهای «سلامتید» را تغییر دهند، بازتولید یا بازنویسی کنند یا از آن برای تولید یک برنامهی مشابه استفاده نمایند.
کاربران مجاز به استفاده از خدمات نرمافزارهای «سلامتید» جز در شرایط مقرر در این قرارداد نیستند و حق اجاره، فروش و بهطور کلی انتقال نرمافزارهای «سلامتید» و حقوق ناشی از آن را نخواهد داشت.
کاربر مشتری حق هیچگونه استفاده و دسترسی غیر مجاز به پلتفرم شرکت، نظیر استفاده از ربات، تلاش در جهت مهندسی معکوس، استخراج کد منبع، خواندن صفحه نمایش(Screen Scraping)، روش هایی مثل اسپایدرینگ (Spidering)، دیتابیس اسکریپینگ (Database Scraping)، وارد کردن کرم، ویروس، کنسل بات (Cancelbot)، اسب تروآ (Trojan Horse)، جمع آوری اطلاعات شرکت، یا کاربران، تلاش برای وقفه یا اختلال در عملکرد پلتفرم سلامتید نظیر ایجاد بار روی سرور ها یا ارسال انبوه پیام های ناخواسته(Flooding) را ندارد و در صورت عدم رعایت این موارد، سلامتید مجاز به دریافت هرگونه خسارت مادی و معنوی از طریق مراجع ذیصلاح خواهد بود.
تجدیدنظر در شرایط استفاده و نحوه ابلاغ آن
شرایط حاضر نسبت به کاربران مشتری که اپلیکیشن «سلامتید» را نصب کرده و از آن استفاده میکنند اعمال میگردد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیلها و خبرنامههای سلامتید ندارید، میتوانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید. همچنین از آنجا که سلامتید یک اپلیکیشن خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
با توجه به احتمال تغییرات تدریجی در شرایط استفاده از خدمات قرارداد جاری کاربر مشتری ملتزم و متعهد گردید پیش از هر بار استفاده از پلتفرم سلامتید، قوانین و مقررات و نیز قرارداد فعلی و شرایط استفاده از خدمات شرکت را مطالعه نماید. بدیهی است هربار استفاده کاربر از طریق ثبت درخواست در نرم افزار و نیز دریافت خدمات، به منزله مطالعه کامل این قوانین و قرارداد و پذیرش تمام مفاد آن خواهد بود.
توافقات نهائی
شرایط استفاده حاضر از هر نظر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در صورت بروز اختلاف، طرفین تلاش خواهند کرد تا اختلاف خود را بهصورت مسالمتآمیز و از راه گفتوگو حلوفصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف از طریق مراجعه به مراجع قضایی حلوفصل خواهد شد.
کاربران مشتری تصدیق مینمایند که « شرایط استفاده از خدمات هوشمند «سلامتید» - کاربران مشتری (مشتریان)» را بهطور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم میباشند. همچنین تأیید می کنند که آدرس ایمیل و تلفنهایی که کاربر در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید وی بوده و تمام مکاتبات و پاسخهای سلامتید از طریق آنها صورت میگیرد.
در مواردی که متن حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت میباشد.